Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Szukaj
Open Menu
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Psychologica
START
O czasopiśmie
Redakcja i Rada Naukowa
Dokumenty i szablony
Opis czasopisma
Zgłaszanie artykułów
Aktualny numer
Numery archiwalne
Etyka wydawnicza
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 5 (2012)
Tom 5 (2012)
Opublikowane:
2019-07-05
Artykuły
Porównanie pisemnych umiejętności językowych między dorosłymi głuchymi osobami a młodszymi głuchymi dziećmi
K. Hadjikakou, I. Katsantoni, M.R. Matar, M. Mnasonos, M. Moustoukki, E. Partaki, M. Prodromou
7-17
PDF (English)
Program rehabilitacji realizowany w celu zwiększenia efektywności czytania u dorosłych z uszkodzeniem wzroku
K. Růžičková, P. Bendová, I. Růžička
18-27
PDF (English)
Porównawcze badania odporności psychicznej w rodzinach dzieci głuchych
L. Shenglin, M. Potměšil
28-43
PDF (English)
Osobowość jako wyznacznik przystosowania psychospołecznego i dobrostanu chorych przewlekle
A. Bajcar
44-53
PDF (English)
Perspektywy wykorzystania wyników badań nad przestrzennym komponentem reprezentacji liczb w edukacji
K. Cipora
54-66
PDF (English)
Językowe i kulturowe wyznaczniki rozwoju teorii umysłu u dzieci głuchych
J. Kossewska
67-84
PDF (English)
Poczucie nierealności i jego konteksty. Fenomenologiczne aspekty procesów dysocjacyjnych
K. Mudyń
85-100
PDF (English)
Kulturowe ramy stylów radzenia sobie ze stresem. Rola indywidualizmu, kolektywizmu i afiliacyjności
K. Probosz, A. Sobczyk
101-111
PDF (English)
Problematyka wolności w dwóch paradygmatach psychologii: przyrodniczym i humanistycznym
T. Prusiński
112-127
PDF (English)
Konsekwencje ewaluatywne opisywania ludzi przy pomocy określeń zawierających negację
K. Swół
128-141
PDF (English)
Zgłoś artykuł
Zgłoś artykuł
Język / Language
Język Polski
English
Słowa kluczowe